Britta Hoyer

Tønsberg

Det jeg liker aller best med Orthodontis er at de er så innovative og nytenkende i fht kjeveortopedisk behandling og praksisdrift.  Som en mindre og spesialisert aktør med ambisjoner om vekst i det kjeveortopediske markedet, satser de mye på utvikling, noe som er av stor verdi for oss som brukere. Programmet blir stadig vekk forbedret og tilpasset våre behov, og vi brukere blir både spurt og hørt i utviklingen. Det har jeg ikke opplevd med de to programmene jeg har brukt tidligere. Og - det er aldri noe problem å få rask og profesjonell hjelp når det trengs. Det er trygt å vite!

Timeboka er intuitivt utformet, og kan lett tilpasses praksisen slik at den blir et utmerket hjelpemiddel for å få en godt organisert praksisdag for hele teamet.

Jeg setter stor pris på planbiblioteket, som er en virkelig nyvinning. Der kan jeg lagre planer jeg bruker ofte, og enkelt tilpasse dem individuelt til nye pasienter. Det gjør både det administrative arbeidet og behandlingene mine meget tidseffektive.

Assistentene i praksisen fremhever særlig økonomidelen i programmet, og at vi vha sms- og e-postfunksjonene nå sender nesten all post - timeinnkallinger, fakturaer og informasjon -elektronisk. På det sparer vi utvilsomt mye både tid, materiell og porto. 


Jon-Olav Aabakken

CC fotos ansatte 021.JPG

Hamar

Orthodontis er svært fleksibelt, så det har gått veldig greit å tilpasse programmet til slik jeg ønsker å drive praksisen min. Mye kunne skreddersys etter mine ønsker, slik at det går svært raskt å finne fram og utføre alt som er nødvendig ved hvert pasientbesøk. De har også levert gode og enkle integrasjoner mot bl.a. Dolphin, som jeg bruker.

Henvisninger, tilbakemeldinger og en lang rekke brev til pasienter og foresatte skrives lynraskt ved stolen fra ferdige maler og kan sendes automatisk på e-post. Det sparer meg for mye etterarbeid. Og de mange nye sms og e-post løsningene sparer også mye tid og porto.

Programmet er intuitivt og brukervennlig, noe som har gjort det raskt og enkelt å lære opp nyansatte. Timeboka er også til god hjelp for riktig fordeling av oppgaver innad i teamet.

Orthodontis er meget stabilt og driftssikkert, men når vi en sjelden gang har behov for hjelp, er kundesupporten direkte imponerende. De er alltid imøtekommende og gir oss rask og god hjelp.


Brukerliste

 
 

Hugo Pettersen (Harstad)

Helge Pettersen (Harstad)

Hege Alst (Bodø)

Kjell Fredrik Alst (Bodø)

 Anne Kristine Lie (Sortland)

Lars Aursand (Namsos)

Geir Kristian Skistad (Namsos)

Knut Mørkved (Namsos)

Elin Marie Gravdal Brusveen (Trondheim)

Trond Holstad (Trondheim)

Stein Haugen-Flermoe (Kristiansund)

Terje Holt (Molde)

Marit Ramsli Gjethammer (Ørsta)

 Ingri Beddari (Ørsta)

Tor Torbjørnsen (Ørsta)

 Bjarne Strand (Førde)

Bjørnar Hillestad (Førde)

Parandosh Afnan (Lillehammer)

Kristin Danielsen (Lillehammer)

Annette Nordaas (Elverum)

 

Jon Olav Aabakken (Hamar)

Kevin Bowling (Knarvik)

Magnhild Lerstøl (Oslo)

Geir Bjørnum Kristiansen (Oslo)

Anne Fjeld (Oslo)

Line Minster (Oslo)

Stefanie Steinhäuser-Andresen (Oslo)

Espen Halvard Dahl (Oslo)

Ingunn Berteig (Oslo)

David Weichbrodt (Asker)

Morten Helgeland (Drammen)

Stine Nerland (Ski)

Erik Engesæter (Bø)

Britta Hoyer (Tønsberg)

Kari Line Roald (Larvik)

Jannike Finn Jørnung (Flekkefjord)

 Bärbel Hasund (Kristiansand)